23 februari

Den senaste veckan har jag plåtat två konserter, Agnes på trädgårn i torsdags och Laleh på scandinavium igår. Har haft ett jäklans bra flyt och fått sålt sju bilder sammanlagt. På Agnes hade jag uppdrag från GP, DN och Aftonbladet och det brukar alltid vara lite småklurigt och nervöst, men jag var helt lugn och fick iväg alla bilder snabbt och lätt utan krångel. Kände mig nöjd när jag gick där ifrån, för ett år sen hade det varit tvärt om. 
 
På Laleh fotade jag för BT fast genom Rockfoto. Fick tillbaka ett mejl från Nattchefen där han skrev att han tycke bilderna var asabra, himla peppande! Såhär blev det i dagens tidning.
 
Tänkte även berätta att jag har fått ett jätteroligt uppdrag nästa vecka. På torsdag åker jag och sportreporten Li till Mora för att bevaka Vasaloppet för BT. Ska bli såååå kul!!
1 Tommy:

skriven

är det en kändis blogg?

2 Läsa Bloggar

skriven

Så roligt för dig! Fina bilder.

OBS!
Nu kan du synas hos oss på Läsa Bloggar helt gratis. Det är superenkelt och går fort. Kommentera valfritt inlägg så tar vi en skärmdump på din blogg och länkar dig! Kram