28 mars

Göteborg har varit så himla bäst idag! Jag vaknade tidigt och hade lyxfrukost i sängen. Tog spåris till Stigbergstorget för att öppna glasscafét där jag har jobbat sedan en vecka tillbaka. Idag var första dagen jag skulle jobba helt själv och jag var så nervös för att larma av och göra rätt med kassan och allt sånt men det gick prima! ..tills jag hade hundramiljoner kunder samtidigt och kassan började pipa och lysa error. Ville dö och hade mer panik än när jag skulle skicka bilder till Aftonbladet första gången. Märkte till slut att det var kvittoapparaten som saknade papper. 

Efter jobbet fick jag sällskap av Niclas för att reka inför morgondagens bröllop som jag ska plåta. Vi gick hela vägen från Stigebergstorget till Nya varvet i Majorna (utan jacka!!!) Det var så jäklans fint där och jag är ganska så peppad inför morgondagens bröllopsfotografering.