21 juli

Robbie Williams spelade på Ullevi igår inför 61 000 och jag var där och fotade. Innan spelningen var vi tvungna att skriva på ett kontrakt som gör att jag inte kan visa några av mina bilder här på bloggen (så tråkigt!!!) men imorgon finns mina bilder från spelningen i Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet och Borås tidning. Har aldrig fotat en konsert för flera tidningar samtidigt innan men Robbie var tacksam att fota så det blev inte så svårt att skicka iväg olika bilder (som jag hade trott). Men det är alltid lite trixigt när man får stå 25 meter från scenen och ha publik framför sig, fick lite panik när jag insåg att vi faktiskt inte fick stå på ett bättre ställe. När de tre första låtarna var slut skyndade jag mig iväg till donken för att skicka bilderna därifrån.

Efter en konsert med uppdrag undrar jag alltid varför jag utsätter mig för den stressen och pressen som det är (tänker för mig själv att jag aldrig vill göra det här igen) men så himla skönt när bilderna är iväg skickade och man inser att man faktiskt klarar av det och kan det där!

 
 
 
1 Jenny:

skriven

wow vad häftigt med att bli publicerad i rikstidningarna! Ska bli kul att se resultatet sen!!