Wcar och Alesana

Som jag har längtat efter att få fota sånna här konserter igen! Både Wcar och Alesana levererade verkligen på scenen och fick med sig hela publiken. Jag hoppas verkligen att Asking Alexandria gör samma sak på tisdag. Felr bildeer hittar ni på Rockfoto.
Kategori:
1 Jakob Andersson:

skriven

Svar: VeckoRevyn kände till min blogg sedan jag 2010 var nominerad i kategorin "Årets Blogstar" på VeckoRevyn Blog Awards. :) Men tyvärr vann jag inte, men bara att vara nominerad var en otroligt stor och rolig grej! Sedan inför Blog Awards 2011 (i Kista Galleria) så blev jag tillfrågad om att vara modell på VeckoRevyn's modevisning. Därefter pratade jag med gänget på VR och de berättade att de var intresserade utav mig och min blogg!



Så vi bestämde oss för att ha ett möte! Och därefter flyttade jag min blogg till VR och blev en utav VIP-bloggarna! :)

2 Emma

skriven

Sv: tack så mycket :) din blogg är fin!