Nationalteatern igen

Fler bilder hittar ni här och så småning om kommer det även upp en text om spelningen.
Kategori:
1 Kattgalen Fotogalning. :3:

skriven

sv. Jo visst är den fin. :]

3 sophie - [FOTOGRAF]:

skriven

sv: tack:)

5 Mathilda:

skriven

Översta bilden var rätt härlig du!

7 Felicia (foto & vardag) ♥:

skriven

sv: tack! :)



fina bilder!

9 Fotograferamode:

skriven

Kolla gärna våran blogg, kommentera & sprid!

Vi gör gärna bloglovin-byten och länkbyten!

Fin blogg, kram! :D

11 julia♥:

skriven

sv: thanks! fin blogg du har!! allt bra med dej ? <3

2 Anonym

skriven

Sv: haha, nej. Tyckte bara det var lite kul ändå :p

4 Fannype

skriven

sv Tack!:)

6 Linn

skriven

snygg blogg! lust att göra ett bloglovin byte? :D

8 joanna

skriven

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva me det ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda oavsett bakgrund eller diagnoser.

Så besök gärna min blogg:) kram joanna

PS. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. De pågär även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäla dig:)

10 Sofia

skriven

Vilken himla fin blogg du har! haha, lust att följa varann via Bloglovin? ;D