Kristofer Åström

Shiites pomfriites jag har haft blogg rekord idag med över 1400 besökare och massor av snälla kommentarer!! Några av er ville se mer bilder från stödgalan på Kristofer Åström & Tigers of the temple och här kommer dom! (iaf bilder på Kristofer)
Kategori:
1 Remmie:

skriven

sv: Japp hon är grymm!

Heh ja, men vem skulle inte gilla dem bilderna? Du är ju awesome på att fota! :D

3 M:

skriven

Vilka bilder!!



Vad är det för utbildning du går??

5 Lisa:

skriven

Måste bara säga att du har mitt absoluta drömjobb. lyllost... ♥

7 Lovisa Danielsson:

skriven

vassego!^^

9 jessikaaa - FOTO:

skriven

Varför inte anmäla dig till Veckans blogg hos mig? http://pphotographer.blogg.se/2012/april/tonight-is-so-boring.html#comment :d hade vart kul, om du inte vill, kan du kanske bara kommentera något elller kommer med tips om vad ja kom blogga/ta kort på :)

11 Andrea:

skriven

Jätte coola konsert bilder du tar! :)

Skulle själv vilja jobba som fotograf,och jag bor i göteborg så jag undrar vilket gymnasium och linje du gick på? :) Tacksam för svar ^^

13 Rania:

skriven

sv: tackar!! :D

15 IDA:

skriven

Gillar första mest! Konsertfoton gör sig bra i s/v :)

17 Matilda:

skriven

Grym fotograf du är!

2 m

skriven

vilka grymma bilder!!

4 M

skriven

Sv: Okej, kul :)

Hur är den utbildningen då? :)



Foto är för mig ett stort intresse men läser visuell kommunikation och design vid karlstads universitet :)

6 Johanna

skriven

Sv: Hehe, tack ♥



Vad bra bilder du tar! Hur lyckas du alltid komma så nära motivet?

8 Saga

skriven

Sv: Grymt snygga!

10 Mathilda - PHOTOGRAPHS

skriven

Grymt fina bilder!

12 joanna-livet med Aspergers syndrom!

skriven

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en helgens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800

unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

Har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)

Vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar helg!:)

14 Ninni

skriven

Hur man tar bra foto utan att använda auto inställningar.. Tycker du tar väldigt bra bilder;)mvh ninni

16 Daniella

skriven

Oj så många läsare :D Grattis!

18 jessikaaa - FOTO

skriven

Nu är Veckans blogg hos mig avslutad! Gå in och kolla om det var du som vann :) http://pphotographer.blogg.se/2012/april/time-after-time.html#comment