Kapten röd

Från förra veckan då han var en av dom som spelade för att samla in pengar till de fängslade journalisterna i etiopien. Denna gången gick det ganska mycket bättre att fota honom än sist i Lisebergshallen då jag gjorde mitt första uppdrag för Expressen. Han gick upp på scenen i tid och jag plåtade tre låtar i stället för 30 sekunder.
Om ni vill se mer bilder från galan finns det på Gaffas hemsida
Kategori:
1 Betty Bones:

skriven

Ahh, jag blir alltid så fascinerad av scenbilder egentligen. Det är så fint med olika ljussättningar i bakgrunden och hur det liksom blir.. Som fyrverkerier av färger!

3 maja:

skriven

Hej!

Sv: Tack för så snabba svar. Du är väldigt duktig!

5 Hanna:

skriven

Sv: tack för svaret :) Göteborg alltså.. Skulle vara kul att prova bo där, gillar staden massor. Tål att tänkas på :P

7 Amanda:

skriven

Hej, Vilken fin blogg du har!!



Du borde visa upp den på www.kokakola.se

Det gjorde jag och fick över 2000 nya besökare direkt.

Och allt är helt gratis.

9 Marre m.m.:

skriven

Hejsan! :)



Tänkte bara tipsa om att det pågår en rad tävlingar just nu i min blogg.

Bl.a. kan man vinna presentkort, 500 kr. på skor, 300 kr. presentkort på smycken eller varför inte en ny bikini? :)



Kika gärna förbi!

Jättefin blogg du har! :)



Kramar Marie

11 Linda:

skriven

han e bra:D

13 <3miranda mamma till Alexis<3:

skriven

Så jävla grym är han! Är nog den bästa jag sett live! ÄlskaÄlskaÄlska! <3

15 Billie:

skriven

Fan vad bra du är!! Önskar att jag blir lika bra som dig en dag, att ta så snygga bilder i sånt ljus utan att höja iso till 1000000000000000 är tricky för mig. Kan du inte göra en liten tutorial på vad man kan tänka på när man tar bilder som du gör?!



Kram!

17 Caroline Andersson:

skriven

Älskar Kapten röd och hans låtar! Skitbra bilder på honom, skarpa!

2 Elin

skriven

Denna blogg har jag skapat som en tröst och förståelse för alla som går igenom någonting svårt. Den kommer uppdateras varje dag som någonting under mitt cancerliv hände.

det är inte jag som hade cancer, det var inte jag som låg i sjuksängen, men det är jag som berättar en historia utifrån en systers synpunkt. Många syskon har en liknande upplevelse har jag upptäckt. Jag vill göra det lättare för ett syskon att förstå att det inte är fel att känna avundsjuka elelr att bli arg på sitt syskon trotts att det är sjukt.

Bloggen kommer vara aktiv från den 9 april 2012 - 1 januari 2013



http://cancernsansikte.blogg.se/

4 Frida

skriven

Fyhelvete va jag älskar honom , vill ha tbx han till övik nu :(

6 Lovisa Danielsson

skriven

Fin blogg!!:D

8 Maja

skriven

Hej! Fin blogg verkligen dö snygg . Kika min gärna och kommentera vad du tycker om det;) ha en skönt ikväll<3

10 mikaela

skriven

KAPTEN RÖD!



han är en av dom jag lyssnar på mest. Han får mig alltid att tänk på en massa minnen!



Bara älskar han!

12 Anonym

skriven

Kapten röd är grym!!!!

14 Ulrika - Fotograf u.norman

skriven

Snygga bilder!

16 Caroline

skriven

Älskar Kapten röd och hans låtar! Skitbra bilder på honom, skarpa!