he he hej

Förra veckan besökte jag huvudstaden för föreläsningar och sådant tillsammans med klassen, gamleby, fotoskolan stockholm, nordens fotoskola och mittuniversitetet. Himla kul att träffa massa gamla klassisar från viebäck som jag har saknat så mycket! Stockholm var inte lika kallt som det brukar vara och det uppskattades. Har dock inte lärt mig att hitta speciellt bra än och det kan vara ganska så frustrerande. Ett som är säker är att Stockholm aldrig kommer bli min stad.
Just nu har vi reportage veckor med en woorkshop på GP. Temat på reportage är "klubb, förening". Jag ska göra reportage om GBGwrestling som jag tror kan bli kanon kul. Ska snart iväg på ett litet möte med "presidenten" för klubben där jag kommer få mer information om wrestling och klubben, mycket spännande. Är ganska så livräd för att träffa wrestlarna men he he det ska nog går bra..
Efter mötet idag ska jag vidare till Storan för att plåta Deportees för Rockfoto. Det är tydligen slutsålt och jag är sjukt taggad. Älskar när det är mycket folk i publiken. Har aldrig fotat på Storan innan så det ska bli najs att se hur det går till där inne, håller tummarna för bra ljus!
Längtar till våren 2012! Finns så mycket band jag vill plåta och se då. Har skrivit upp mig på Asking alexandria, Four year strong, In flames och Silverstein att fota för Rockfoto. Sen kommer världens bästa simple plan till stockholm. Har inte sett dom sedan 2008 och det kommer bli sååå bäst att få höra och se dom live igen. Biljetterna släpps idag och jag hoppas verkligen inte att dom tar slut för jag är verkligen pank men måste få tag i en biljett i framtiden!
typ det sålänge.
Ikväll kommer bilder från Deportees upp på Rockfoto.