9 maj

Jag vet att jag har världens tråkigaste blogg just nu men jag hinner faktiskt inte med. Idag har jag varit på intervju på Lindholmen för fotskolan göteborg Yh. Jag tror det gick bra, det kändes så (dom satt att dom gillade mina bilder) fast egentligen kan det ha gått hur som helst. Men jag hoppas, hoppas, hoppas att dom vill ha mig där till hösten!
Imorgon ska jag vara assistent till Håkan Ivarsson som jag hade praktik hos i höstas. Vi åker från Göteborg vid tio till Jönköpings flygplats för att plåta bilder för ett band (kommer inte ihåg vad dom heter). Det ska bli skit kul! När vi är klara tar jag tåget till Nässjö och sen Vie.
Mycket att göra men bilder kommer på onsdag när jag har min dator igen.
1 branka:

skriven

Haha, alltså kolla din stavning helena. Fotskolan? tror jag inte alls du var på ;)