tonight’s gonna be a good night

Jag gick upp halv ett idag, åt biffstorganof till frukost och kladdkaka till efterrätt. Det var gott. Efter det tittade jag och Olivia som vanligt på gårdagens big brother avsnitt. Det är egentligen väldens sämsta program, men vi tycker om det i alla fall.
Nu ska jag printa och redigera lite bilder innan det är dags att gå upp till internatet för att äta pannkakor. I kväll bär det av till Nässjö och hotellet för att fira Evelinas 20 års dag. Himlans trevligt.
såhär kan det se ut en lördag på fotoskolan viebäck:
1 Malin:

skriven

sv: haha, det var roligt. ganska kul att det var så stressig faktiskt eftersom jag fick kämpa mot (med?) klockan. Och att jag hann är bara sjukt. haha



har du fotat någon sen kulturkalaset? :)

åh men fotar du inte kvar för dem.. ja som du fotade för?

Jag vet faktiskt inte om det behövs i Göteborg, men man är ändå alltid välkommen att ge sin intresseanmälan. Jag tror att du helt utan tvekan kan börja fota för oss. Det enda är ju att man får vara snabb med att säga till vilka konserter man vill plåta :) så att ingen annan hinner före ;) mejla [email protected] och säg att jag (malin nilsson) också rekommenderar dig!

förresten behöver vi också en till bildredaktör. Vet inte om han släpper det på dig direkt, men om du är intresserad vore det bra. För det kan vara en bra merit :)

2 Emma

skriven

Ser kul ut!

Känner precis som du angående Big Brother. Bland det sämsta, men ändå så kul och underhållande!