Ticets

Jag pysslar och försöker göra något med mina gamla konsertbiljetter. Vet inte riktigt vad än men något blir det. Annars går dagen ganska långsamt här på fotoskolan. Olivia och jag kollar mest på big brother och längtar till helgen.
På torsdag ska jag och Elsa åka till en gamla fabrik och fota. Då ska jag försöka mig på att fota en uppgift till Göteborgs fotoskola intagnings grejimoj.
En fin sak som jag nyss är att Sum 41 kommer till West coast riot. Hur bra som helst! Sist Sum 41 var i Göteborg missade jag dom på grund av fotomässan i Stockholm.
Kategori:
1 S H A K E Y S H A K E Y - i shoot, with a camera.:

skriven

Jag var också på Green Day, så sjukt grym konsert!

3 jennifer:

skriven

gud vad roligt att göra något av dem, jag har alla i en låda. Men det är ju inte rättvist för dem!

2 Emma

skriven

Åh, sum 41!!

4 jennifer - photography

skriven

Men guud, green day, the sounds, mcr, hardcore superstar.. shit så avis