sängen

Igår åkte jag, Elsa och Frida in till Nässjö för att fota i en nerlagd möbelfabrik. Till Göteborgs fotoskola ska man ta en bild med temat "sängen" och det var det jag försökte med igår. Men det blir nog inte det som jag tänkt igår för jag har en ny ide! En mycket bättre ide!
I natt har det snöat som bara den, jag kom knappt ut ur huset i morse. 35 jäklans cm, fyyyyy! För ett dygn sen var det vår men nu är det vinter igen. Men som tur är lämnar jag Nässjö för Budapest om två veckor.
Modell: Elsa Hildebrandt http://loopsandturns.blogspot.com/
Assistent: Frida Brännlund http://fridabrannlund.blogspot.com/
Foto: Helena Berg
Kategori:
1 JOHANNA'S FOTO:

skriven

Allt bra med dig? :) Måste säga att dina bilder är grymma!

3 Maja - FOTO - fotogeniquee:

skriven

Älskar dina bilder och din blogg, den inspirerar mig så mycket!

2 Erika - fotoblogg

skriven

Gillade verklien denna bild!

4 Madeleine

skriven

Hej! Jag går på viebäck nu och jag skulle också vilja fota i den där nedlagda möbelfabriken hehe. Vart ligger den? :)