Blame it on the weather, but I'm a mess!

Sämsta dagen på året hitils. Har haft en klump i magen hela dagen för att jag inte tar tag i saker och ting. Prestationsångest. Att ringa till ett företag och sälja sig själv när man kanske inte riktigt vågar tror på sig själv är jobbigt. Det ända som hjälper är väl bara att ta den där himlans telefonen och bara slå de där himlans numret.
Det funkade och nu har jag äntligen ett projekt att sätta igång med!(och det känns mycket bättre nu(förstår inte varför jag inte gjorde det tidigare)) Åker förmodligen hem i mitten av veckan eller till helgen.

Vi är bara fem fotoelever kvar på skolan, hur tomt som helst! Alla andra är och jobbar med sina projekt någonstans. För nån timme sen spelade vi lite badminton, fotboll, innebandy och pingis. Det är skönt att ha tränat så man är trött när man ska sova.

Nu ska jag bara dusch sen ska jag lägga mig i sängen och läsa. För tredje gången börjar jag på en av mina favoritböcker "ljudet av ditt hjärta". Fin bok som man kan drömma sig in i.

Föresten jag måste berätta om min dröm! Jag drömde att jag vann 30 000 kr och köpte mig en 5d och prickiga trosor på H&M.


Bild från min favorit blogg: http://unicornhurricane.tumblr.com
Kategori: