UNDER YTAN

När vi åkte till kroatien i sommaras hade jag med mig en engångs undervattenskamera! Idag har jag varit och hämtat bilderna. Det är inte världens bästa kvalitet precis men det gör ingenting, jag tycker det blir fräckt ändå!

Idag har jag också hunnit med ett besök på biblioteket och letat stependium i deras stora stipendiumbok. Nu ska jag bara instalera word så jag kan börja skriva och skicka in ansökningar.

Fick mail från Liseberg angående att fota The Ark, det gick tyvär inte. Men den 3 september är jag välkommen att fota Hästpojken och Kristian Antilla. Om jag kan ta mig från skola då ska jag självklart plåta dem då!

 



Kategori:
1 Michaela - FOTOBLOGG:

skriven

Tack så mycket :)

3 Felicia (fotoblogg):

skriven

Riktigt fin blogg (:

2 malin

skriven

tack så mycket, coola bilder:)

4 TOVE GUSTAFSSON

skriven

SV: å det e inte så svårt som det ser ut att fixa en hemsida! :) Jag fixade min hemsida/portfolio på www.weebly.com, kolla där! det var rätt enkelt och gratis!

Just nu är min adress www.tovegustafssob.weebly.com, men sen kan man ändra så att de bara blir www.tovegustafsson.com istället, (alltså en egen domän). Dock kostar det pengar att ha en egen domän. Men annars e det gratis!