Min kamerautrustning



Jag fotar med min Canon EOS 400D som jag köpte 2007 efter att ha jobbat hela sommaren. Då köpte jag den för ca 8000 kr men idag tror jag att den inte är värd mer än 4000 kr. Efter tre år med min kära kamera känner jag att den inte riktigt hänger med längre så jag håller på att sparar till en Canon EOS 7D.

O b j e k t i v :
Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 (kit objektiv)
Canon EF 50 mm f/1.8
Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro
Tamron AF 55-200/4-5,6 Di II Macro

T i l l b e h ö r :
Batterigrepp BG-E3
Remote controller RC-1
Stativ
Refexskärm (Silver/guld)
CF kort 4 GB *2
CF Kort 2 GB




Kategori:
1 Rebecka:

skriven

Svar: Det var det verkligen, åh saknart!

3 viktor:

skriven

Galet snygg header!

5 alda:

skriven

Vad har du för stativ? ser att det är Hama men vilket nummer och vad tycker du om det?

2 Beatrice

skriven

Fototävling i min blogg! Skulle bli riktigt glad om du ville delta :-)

4 [Foto & Vardag]

skriven

batterigrepp e definitivt mitt nästa inköp =)

6 alda

skriven

Vad har du för stativ? ser att det är Hama men vilket nummer och vad tycker du om det?