2 december

För någon vecka sedan fotade jag Glasvegas. Idag fick jag ett mejl av trummisen, hon hade sett mina bilder och gillade en av dom som var på henne och frågade om det var okej att hennes sponsor kunde använda bilden på deras hemsida "Jag gillade en av dina bilder och ville höra om det finns möjlighet att använda den om dom nämner dig som fotograf?" Jag mejlade tillbaka och skrev vem hon kunde kontakta om dom ville köpa bilden och fick som svar att dom inte var ute efter att köpa bilden men tack ändå. 
Sånt här gör mig så himla frustrerad och arg! Jag har utbildat mig under tre års tid och köpt kamerautrustning för över 50 000 kr och har inte någon som helst lust att ge bort mina bilder..
1 Rebecka:

skriven

Stå på dig! Försöker också göra det men folk saknar ju respekt för fotografer, känns så frustrerande.