ibland går det bra

I augusti sökte rockfoto nya fotografer i Göteborg och jag skickade in en ansökning. Förra veckan fick jag ett mail om att dom gärna ville se mig som fotograf hos på rockfoto. Det har varit en dröm att får fota för dom ända sedan jag började fota konserter för fyra år sedan.

 

Idag var jag på möte med bildredaktören Linnéa som visade hur rockfoto fungerar och deras system. Hon pratade också om hur man gör när man få uppdrag från olika tidningar tex. GP, DN och Aftonbladet. Jag har mycket att lära mig men det är sjukt peppande och kul! Kan knapp vänta tills jag ska plåta min första konsert.

 

 

 


Kategori:
1 moa:

skriven

Jisses, vilken inspirerande blogg! Min stora dröm är att bli festivalfotograf, och jag blir grymt peppad utav att se dina bilder! :)



Den här bloggen kommer jag kika in på oftare! :)