SIMPLE PLAN - GET YOUR HEART ON

Idag släpper mitt älskade simple plan nytt album. Skivan är jätte fin och den har varit värd att vänta på i tre år. Så himla bra att dom har gått tillbaka till sin gamla (no pads, no helmets just balls) stil. Till skillnad från den förra skivan "simple plan" är "get your herat on" så mycket mer simple plan för mig.
Bästa låten är helt klart "this song saved my life" den är så fin så man vill gråta när man hör den. Den kommer bli nya "perfect" på konserterna tror jag. Sämsta låten tycker jag är den första singeln "jet lag". Den är lite för mycet dansband för min smak. Vad hände där? Men efter att ha lyssnat några gånger pltasar den på skivan fast den är lite för dansbandig. Det finns många uptempo låtar med vilket jag tycer är jätte bra för det är de sp är bäst på. Längtar gansa så asmycket på att dom ska komma hit så jag får höra allt live!

För att lyssna på skivan gratis kan ni gå in här.





Kategori: