En kväll i skogsbrynet

Kvällen spenderade jag i skogsbrynet 2 med fina klassisar. Jag och Pollan bakade bananhallonkanelkaka som vi åt medans vi kollade på handbollen. Den blev mycket mumsig. För engångskull tittade jag på hela matchen och det var hur spännande som helst! Vi satt och skrek de sista minutrarna. Men det hjälpte tydligen inte, Sverige förlorade ju i alla fall.
1 Fotograf Jenny Eriksson:

skriven

SVAR: ja livet är ju så, man önskar bara att det inte kändes som sådana djupdyk, livets dalar...

Tack så mycket :) gör mig glad att höra :)

3 jennifer:

skriven

kul att den var bra då :D

2 Fotograf Jenny Eriksson

skriven

SVAR: Oj, fel svar i fel blogg, ursäkta :) Men tack för din kommentar :) Kul att du gillar headern och bloggen min :)

4 Paulina

skriven

Vilken night lixom! ikväll blir det favorit fast utan förlust!! :)