So where is the passion when you need it the most ?

Vilken skit dag jag har haft idag! Hemsk redovisning, tråkigt att vara sämst. Men jag har ätit tårta till kvällsmat och nu bubblar det ur ideer från mig. Måset peppa mig själv och få tillbaka lusten att fota igen. Nästa vecka har jag sportlov men jag ska inte vila en sekund, har jätte mycket på gång och hoppas på att det ska gå bra. Vill helst bara sätta igång nu på en gång, det kommer bli hur kul som helst.

Imorgon ska vi ha filmlektion hela dagen och det kommer nog bli najs. Har inte filmat på nästa ett år så det ska bli skit kul. Efter att ha haft röligbild fyra timmar i veckan i tre år ska det bli kul att komma igång igen. (Har fortfarande inte kommit över att våran film "Hony" bara kom tvåa i filmfestivalen, vi var bäst och borde ha vunnit. Som jag, Sofia och josef kämpade i ett halv år för att få den filmen att bli bra.)
Synd att min hårddisk gick sönder där jag hade nästan allt mitt matrial från gymnasiet.

Fin stunder med Sofia och Josef i börjestudion på gymnasiet!


Kategori: