Daniel Adams-ray

Orkar inte riktigt ta tag i alla bilder från kulturkalaset för det är så himlans många. Och imorgon blir det ännu fler då jag förhoppningsvis har fotoackreditering till The Arks sista spelning i Göteborg föralltid. Jag har alltid velat fota The Ark men aldrig fått chansen och dettta kan bli den första och sista på samma gång vilket är ganska så sorgligt.
Här är i alla fall Daniel Admas-Ray från i lördags då han spelade på Kungstorget!

Kategori:
1 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Wow grym bild! =)



sv: för att bli veckans intervju så kan du skicka ett mejl till mig med lite information om dig! Jag väljer ut en blogg varje vecka, så din intervju kan alltså komma upp när som helst i så fall. :)

3 Fotograf Sofia Wählby:

skriven

Svar: Tusen tack!

Grym bild för övrigt ;)

5 Emelie:

skriven

SV: Förlåt, jag har inte sett din kommentar förens nu.

Jag har frågat killarna hundratals gånger och mina kontakter på Atlantic och Warner, man får alltid svaret "snart". De har lovat att komma, troligtvis blir det i vår.

Jag fick intervjun för att jag inledde ett samarbete med Warner Music Sweden inför releasen av GYHO, killen där skickade mig sedan vidare till det amerikanska kontoret för att kunna göra något större och där erbjöd de mig en intervju med någon från bandet. Sedan fick jag veta att Atlantic Records skulle ringa upp mig klockan sju fredag kväll och sedan fick jag Pierre på tråden.



/Emelie

2 ▲ Olivia Ljungberg

skriven

tack! dock har jag redan kommit så långt.. problemet ligger i att camera raw versionen (4.6) inte fungerar med .CR2 filer!

4 Tony

skriven

Gissar jag rätt om det var du som kommenterade Helena? xD stod ingen bloggadress haha

6 byrianne [foto & mode]

skriven

tung bild du fick in där !