Magiskt!

För fyra månader var jag på en av dem bästa konserterna i mitt liv. Det var en ljummen sommarkväll i Göteborg. Jag och 25 000 andra befann sig på Ullevi för att se ett av världens bästa live band, G r e e n   d a y . Eftersom jag har lyssnat på green day sen jag var 14 år hade jag sjukt höga förväntingar och jag är så gald att dem inte gjorde mig besviken!

Att stå längst fram på en konsert och bara skriksjunga, hoppa och svettas kan nog vara det bästa jag vet! Det är en overkligt känsla som man kan leva på i flera dagar efteråt!

1 Angelica:

skriven

jag har följt den här bloggen ett tag nu, hon är helt grym på bröllopsfoto om du vill ha lite inspiration: http://denisebovee.net/ (gå in på kategorier och tryck på "wedding"). har du tid att träffas i helgen ellerr? vore kul att katcha up:)

2 MATILDA HAMMAR

skriven

åh, dem vill jag med se!