Dag 02 – Min första kärlek

När jag var tio år träffade jag min första kärlek för första gången, fast då var vi inte ett dugg kära. Vi gick i samma klass och brukade promenera hem tillsammans när skolan var slut för vi bodde åt samma håll. När vi var elva eller tolv flyttade han till Brasilien för att bo där i tre år.

Sommaren 2006 när jag var femton år träffades vi igen. Det var vid Annesjön, jag var där och badade med några kompisar och jag visste att han skulle komma dit och säga hej. När han kom kände jag knappt igen honom. Han hade förändrats så mycket och hade blivit sjukt snygg!

Vi bytte msn och började prata där. Sommaren gick och det var en fin sommar. En fin sommar som inhöll mycket moppe åkande, tältande långt inne i skogen och mycket konstiga nybörjar fester. Hela sommaren ville jag vara nära honom och han ville vara nära mig men vi var väldigt blyga båda två. Alla runt om kring oss såg oss som ett par fast vi nekade det hela tiden fast vi så gärna ville vara ett par. Det blev höst och vi fortsatte prata på msn och en dag frågade jag om vi var ihop och det var vi tydligen. Då blev dom där fjärilarna som jag hade haft i magen hela sommaren ännu fler.

Vi höll ihop i ett år och tre månader. Sen växte vi ifrån varandra och gjorde slut på msn. Sedan dess har vi varken pratat ett sett varandra fast vi har bott i samma stad hela tiden.

 




1 C:

skriven

aw, pullan då....

3 Helena:

skriven

hm, oj, pinsamt! haha

trodde faktiskt aldrig att du skulle läsa det där, men kul att du tyckte de var fint!

hur hittade du min blogg?

5 helena:

skriven

haha va! det är ju askonstigt! fast ganska kul..

kul att prata med dig också för det var ju några år sedan :)

2 Richard

skriven

wow, vi hade det bra vi. Jag visste inte ens att du kom ihåg allt de. Måste säga att det var mycket fint skrivet. tack! yours truly, Richard

4 richard

skriven

haha, nej, det ska du inte tycka.

Det var min syster, hon jobbar tydligen med niklas som visade henne... mycket imponerande må jag säga. bra jobbat =)