I stockholm

Åkte från Göteborg vid halv nio i morse och var framme i stockholm klockan tolv. Vi checkade in på hotellet (fick ett eget dubbelrum!!) och skyndade oss mot gamla stan där vi skulle möta en designer kvart i ett. Intervjun var i ett mörkrum utan fönster men som tur var fick jag ta några bilder på deras takterass innan han stressade iväg till nästa intervju. 
Åt lunch och efter det mötte jag upp en reporter från kultur & nöjes redaktionen. Vi åkte till fridhemsplan för att träffa state of drama som är ett band från Borås som ska vara med i melodifestivalen. Såhär några veckor innan det börjar är allt super hemligt men vi fick se hela nummret när dom repade och det är en himla bra låt! 
Snart ska jag möta upp Olivia som jag inte har träffat på över ett år. Ska bli sååå kul att ses igen!
 
Har insett att jag har valt världens roligaste yrke!