24 augusti

Jobbar på tidningen i helgen och har haft en himla stressig för och eftermiddag. Började dagen med att åka långt ner mot Svenljunga för att hälsa på ett estetsikt kollo, direkt efter det (med ett stopp på 5 min på redaktionen) åkte vi vidare till ett tvillingpar som fyllde 90 år, därefter hade jag två jobb inbokade samtidigt kl 14 varav ett var långt in i skogen där det var en orienteringstävling, snabbt som tusan efter det åkte jag tillbaka in till Borås för att plåta en rugbymatch. Var så sinnessjukt hungrig när jag äntligen kom tillbaka till redaktionen och slängde i mig en kycklingrulle på max 10 min.. Nu på kvällen har det inte hänt någonting alls så jag har hunnit redigera alla bilder i lugn och ro och nu väntar jag mest på att klockan ska slå 22 så jag kan ta bussen hem. Men verkligen kul att komma igång igen efter nästa två veckors uppehåll.
 
The sounds från Uport festivalen för några veckor sedan