Praktik - Melodifestivalen 2012

För någon månad sen sökte jag praktik på melodifestivalen när den besöker Göteborg. Idag fick jag mejl av Svt och fick reda på att dom ville ha mig som praktikant. Det ska bli så sjukt roligt och lärorikt!! Jag kommer att ha melodifestivalens förste 1:a fotograf som handledare.


Arbetsuppgifterna kommer att innebära delaktighet i det inspelningstekniska arbetet ”på golvet” i nära samarbete med den tekniska personalen. Praktiken pågår under de fyra dagar vi är på plats lokalt på arenan. Målet med praktiken är att få en god insyn i flerkameraproduktion och direktsändning av en av Sveriges största TV-produktioner.

1 Rania:

skriven

roligt, grattis!

3 Lucypath.com:

skriven

Fan vad roligt!! Åh!! Du får skriva om hur det var sen, loooova!!! Jag ääälskar Mello! Kram

5 Julia:

skriven

Tack! :)



grattis till praktiken =)

7 Rebecka Vigren - Fotoblogg:

skriven

oj va häftigt! Är lite avis må jag medge, men vilken härlig upplevelse för dig!

9 Frida { en fotointresserad tjejs vardag}:

skriven

Gu vad rolig pratik! Lycka till! :)



svar; tycker du? Tack! :)

11 PHOTO / David Andreasson:

skriven

Gud vad kul! ^^

13 Amanda:

skriven

Åh, det låter grymt kul! Ska också praktisera i år!

sv; Tusen tack!

2 Sara Sjöström

skriven

Sv: Tack!



Vad roligt att du ska få praktisera på melodifestivalen! Grattis!

4 Miriam

skriven

Vad kul! Och vad duktig du är på att ta bilder!! Dom är jättefina!

6 JW Photography

skriven

Sv: vad kul. nu blev jag avundsjuk, mitt praktiksökande gick mer eller mindre åt skogen.. har fortfarande inte fått nån plats.

8 Amanda-HobbyFotograf!

skriven

Men gud va kul! så avis man blev!



sv: så sant, så sant!

10 ragna

skriven

SV; tack :D



Gud va kul för dig ! :)

12 Pollan

skriven

Hej kompis! Vad roligt för dej du är grym!!