Live

Jag har så många roliga spelningar att se fram emot i vår/sommar. Imorgon ska jag plåta Rebecca & Fiona och nästa vecka blir det Kapten röd i Lisebergshallen. I mars ska jag fota Justice och Pete Doherty för Gaffa och Silversten för Rockfoto. Igår fick jag även mejl om att jag är uppskriven på Madonna på Ullevi i sommar och idag släpptes det att Beach Boys spelar på trädgårn den 29 juli. Jag kan knappt vänta, det finns verkligen inget roligare än att plåta konserter!
Kategori:
1 Jenny Jacobsson:

skriven

Det låter helt fantastiskt! Vad glad jag blir för dig :) Jag ser verkligen fram emot att se de kommande jobben!

3 Emma (EMMANDNENS.BLOGG.SE):

skriven

coolt att fota rebecca och fiona! Kan du inte lotta ut typ 3 autografer på bloggen? :D

5 ViktoriaPettersson:

skriven

Skrev visst till fel :S



Den är säkert bättre men nu har jag ju en Nikon och i framtiden när jag köper en ny kamera så kan det ju vara skönt att kunna ha alla gamla objektiv så att jag slipper börja om helt och hållet.

7 Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]:

skriven

svar: Tack, vad roligt att du tycker det! :D

Lite faktiskt, nu när du säger det haha!

2 - Wennys. ♥ - Just me, myself and I

skriven

tack för tipset, får kolla närmare på det objektivet! :)

4 Felicia

skriven

verkar grymt ju!

6 Marinda Gadén

skriven

SV: Tack! :]

8 moa

skriven

Åh, vad grymt! Älskar verkligen din blogg, då min största dröm också är att bli festival/konsert-fotograf! Har du några tips hur man ska gå tillväga? hur gjorde du? :)