lycka

I går såg jag mitt älskade simple plan på ett slutsålt tyrol i Stockholm. Det finns ingen bättre känsla i hela världen!!
och jag är fortfarande lika kär i David Desrosiers som jag var när jag var 15 ♥
ibland var det ganska svårt att andas
Såhär var stämningen, helt fantstisk!
Det tog såklart slut med allsång till Perfect.
(varken bilden eller filmerna är mina. Jag gick på min första konsert ever utan någon kamera alls (konstig känsla) för jag ville få ut så mycket av konserten som möjligt)
Nu måste jag till peace and love i sommar och uppleva det här igen. (för femte gången)
Kategori:
1 Ninni:

skriven

så har man missat dem IGEN :(((

3 Leone:

skriven

Dör lite varje gång jag tänker tillbaka på det, fan vad grymma dem var! <3

2 eantonia

skriven

Å jag skulle också vilja se dem live :D