fight like a girl

Igår fotade jag den mest annorlunda konserten jag varit på. När Emilie Autumn gick på scenen luktade det rökelser och spya i hela lokalen. Jag fick se upp för svärd och skedar som dom svingade hur som helst. Även om jag ibland ville springa ur fotodiket så var det ändå hur kul som helst och jag har nog aldrig kommit hem med så många bra bilder som igår! Fler hittar ni på rockfoto
Kategori:
1 Alexandra:

skriven

sv: Tack!



Riktigt snygga bilder du tar måste jag säga! :)

3 kiwiberries:

skriven

härliga bilder!

5 Tess:

skriven

Vad kul!

7 Elin:

skriven

Denna blogg har jag skapat som en tröst och förståelse för alla som går igenom någonting svårt. Den kommer uppdateras varje dag som någonting under mitt cancerliv hände.

det är inte jag som hade cancer, det var inte jag som låg i sjuksängen, men det är jag som berättar en historia utifrån en systers synpunkt. Många syskon har en liknande upplevelse har jag upptäckt. Jag vill göra det lättare för ett syskon att förstå att det inte är fel att känna avundsjuka elelr att bli arg på sitt syskon trotts att det är sjukt.

Bloggen kommer vara aktiv från den 9 april 2012 - 1 januari 2013

9 felicia-:

skriven

vilka fantastiskt fina bilder!

11 frankie:

skriven

rökelser och spya?

parfym och muffins skulle jag säga

13 M I K A E L A:

skriven

åh, emelie autumn... lyssnade massa på henne när jag var yngre ;) snygga bilder!

15 Johanna (^.^):

skriven

Coola bilder!^^

17 Saga:

skriven

Hon är så oerhört vacker, vill hemskt gärna se fler av dina bilder. :)



19 Madelene:

skriven

Så sjukt balla bilder asså! :D

Jag själv har en foto-tävling på min blogg just nu. Och det skulle vara jätte kul om du ville vara med, temat är bilar. Så vill du vara med så kan du besöka min blogg och kommentera det här inlägget ''http://photobyscholey.blogg.se/2012/april/19-april-fototavling.html#comment'' t.ex jag är med. Mer information finns på bloggen! :)

21 milenamalmros:

skriven

Superbra blogg! KOLLA IN MIN TRÄNINGSBLOGG FÖR TJEJER SKULE BLI SUPERGLAD!

23 Johanna:

skriven

Sjukt fina bilder!

25 Jungarå Fotografi:

skriven

Fina bilder :D

27 Lajl:

skriven

WOW!!!

29 mikaela:

skriven

shit vad coolt, jag är 15 år och har stoooora planer för att bli fotograf!



shit, vad coolt!

31 Intersexorwhat:

skriven

Like!

33 Cindy:

skriven

Otrolig fina bilder! :)

35 Carin:

skriven

Underbart! Älskar färgerna.

37 aliengirl- louise drawings:

skriven

Jättesnygg bilder du tog, och den tjejens stil är ju supergrym! :D

39 Pernilla:

skriven

Åh! Är så jävla ledsen över att jag missade det, den måste vart grym!

Fina bilder btw! :)

41 belliz:

skriven

coola bilder måste jag säga! gillar den längst ner mest.

43 Elin:

skriven

Snygga bilder!!

45 Emmot:

skriven

Men gud, först trodde jag att det skulle vara en sån där moulin' rouge-dansare men sen så såg jag skorna och så .... Fast dem kan ju ha skor också, men inte än ... ? Eller?

47 Jossie:

skriven

Superfina bilder! :)

49 Jenny Eriksson:

skriven

Otroligt häftiga bilder! :)

51 Fotograf Emma Eriksson:

skriven

snygga bilder!

53 Jenny:

skriven

Fräcka Bilder! :)

55 Sanna:

skriven

Heregud! Vilka fina bilder du tar! Skulle tycka det var as grymt om du skulle vilja titta in på min blogg!



Älskar din blogg <3

2 william

skriven

läckra bilder:3

4 Betty Bones

skriven

Ahhh, ascoolt! :D Snygga bilder, och Emelie Autumn är ju grymt bra!

6 maja

skriven

Häftiga bilder ? Objektiv, inställningar ? Iso, slutartid, bländare ? :D

8 Mathilda - PHOTOGRAPHS

skriven

Wow, fantastiskt vackra bilder, allihop!

10 Fantasy Realm

skriven

Vilka häftiga bilder! :)

12 Louise

skriven

Grymma bilder!

14 evelina carlson

skriven

åh, grymma bilder!!

16 Mooa

skriven

SNYGGT!

18 Jossie

skriven

Underbara bilder!! <3

20 Remmie

skriven

Åh jag älskar Emilie Autumn :3 Awesome bilder också btw! Du är grymt duktig :D

22 Amanda

skriven

Just nu pågår en tävling om dagens blogg hos mig!

Va gärna med, det enda du behöver göra är att kommentera ”Jag är med”

direktlänk: http://amkla.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

(förlåt om reklam inte uppskattas) ^^

Puss & Kram

24 Junitjej

skriven

coolt1

26 Liza Bengtsson

skriven

Åhhh shiit så snygga bilder, riktigt riktigt fina!

28 Josefin

skriven

Wow fabtastiska bilder! :)

30 FOTOGRABBEN - DAGENS BLOGG, DELTA

skriven

coola bilder :D :D :D

32 Ninni

skriven

Hej.. Vilka häftiga bilder.. Vill de ge mig några tips att ta bra foto för ja tycker själv de är kul och fotografera;). ///Ninni

34 Ida

skriven

Interesting... fan du skulle komma och fota vår coola rockshow nästa vecka och följande, det kommer bli så jävla braaaa! Nog för att vi har fotografer, men Rockfoto brukar alltid bjuda på nåt extra : D Schyssta bilder!

36 IDA

skriven

Coolt! Älskar konsertfoto! Ska läsa vidare i din blogg, för detta ser intressant ut :)

Kram!

38 eantonia

skriven

Å vad häftigt :D

40 Jessi

skriven

vill tipsa på en fin klocka att buda på till lågt pris! --> http://www.tradera.com/klocka-med-strass-fint-skick-rosa--auktion_190805_154159563

42 Sara

skriven

Wow, vad coola bilder! :D

44 Anna

skriven

Fettcoola bilder! Duktig du är! :)

46 Cicci

skriven

Tittade in på rockfoto och jag blev helt tagen av bilden då hon räcker ut hela armben och strålkastaren i bakgrunden - vilken otroligt snygg bild! Då hör det också till saken att jag själv är fotograf och är mycket petig. Mycket bra jobbat!:)

48 Sinta

skriven

Snyggt!! :)

50 Linda - facebylinda

skriven

Det första fotot är riktigt snyggt!

52 Tina

skriven

Fina bilder!!!

54 Julia Gadd

skriven

Snygga bilder!:D