massor av nyheter

Idag tog min sommar slut på riktigt och jag började skolan. Vi började klockan ett och var klara drygt en timme senare då hade vi hunnit med upprop, information och utdelning av datorer. I morgon börjar det mer på riktigt med uppgifter och sådant. Det ska bli väldigt kul och jag är mycket taggad.

Sedan förra veckan är jag nu äntligen ägare av en 5D mark II!! Det var kärlek vid första ögonkastet och vi kommer att trivas bra ihop dom närmsta åren. Det var en väldigt snäll pappa och Annika som gjorde det möjligt och det är jag otroligt glad för!

Här är min nya fina macbook fotat med min canon 5d mark II
1 » Jarinafoto:

skriven

Hej!

Du hade anmält dig på min blogg till Veckans bild. Nu avslutades den tyvärr, men som tack för att du skickade in en bild har jag länkat dig! Och dessutom har jag startat en ny "tävling", så kallad Veckans inspiration. Du får gärna nominera någon du tycker inspirerar dig. :)



Hur som helst, stort tack för ditt deltagande!

Ha en fin dag!

2 farmor

skriven

De är värst vad mycket nya teknikprylar och det behövs säkert Lycka till i nya skolan Kram Farmor