Monday Project

Denna vecka har vi en woorkshop med Helga och Robert som kallas Monday Project. Varje dag får vi en uppgift med ett tema som ska redovisas på morgonen nästa dag.På fredag har vi vernissage på andralånggatan (Lalaland) för att visa upp bilderna vi fotat under vecknan.
Igår var temat: Fota en person som firar "wear something gaudy day". Wear something gaudy day is your chance to really stick out in a crowd. (The word "gaudy" refers to something bright, gay, cheap, showy, outlandish, or other wise not in good taste). Det blev inte alls som jag hade tänkt mig men eftersom vi har så kort om tid fick det bli såhär;
Idag är det "no beard day" och uppgiften är: "Gör ett självporträtt där du rakar ditt skägg. Jag har varit på Netto och införskaffat det billigaste rakluddret och ska nu försöka mig på att raka bort mitt "skägg". Önska mig lycka till!

Kategori: