Håkan Hellström

Jag har ju inte visat mina bilder från när Håkan spelade på liseberg för någon månad sen så här kommer dom. Jag hade egentligen bokat ett 24-70 från skolan men när jag skulle hämta det hade den som lånat det innan inte lämnat tillbaka det, så istället fick det bli ett 16-35 och det var inte alls vad jag ville ha! När jag satt på bussen in till stan kom jag på att jag hade glömt mitt presspass hemma (såå typiskt mig!!) som tur var min snälla mor hemma och kunde köra det till mig. När jag väl stod vid scenen tyckte vakterna vi var för många fotografer (vilket vi inte alls var) så han delade in oss i två gruppe så vi bara fick två låtar var att fota. Håkan var kul att fota men det var svårt!
Kategori:
1 Frida:

skriven

Älskade Håkan, jag är avis! Härlig publikbild!

3 Felicia Johansson:

skriven

Så snygga och bra bilder!

2 ANNA'S FOTO

skriven

så fina bilder!

4 Lucypath.com

skriven

Grymma bilder!! :)