Söndag

High five, jag är klar, jag hann!!! Med ansökningsbilder till Gamleby, ansökningsbilder till Göteborg och tolv nya portfolio bilder. Printat och klart alltihopa vilket är fruktansvärt skönt. Nu känns det som jag har gjort allt jag kan för att få ihop så bra bilder som möjligt till skolorna och jag hoppas det kan gå vägen. Det lönar sig med hårt arbete och det känns skönt att skicka iväg något man lagt ner sin själ i de senaste månaderna som man känner sig nöjd med för engångsskull. Nu är det bara att vänta och hoppas på att lyckas komma på en intervju. Det bästa med dom här veckorna är att jag tycker verkligen om att fota igen, jag har fått tillbaka min fantasi, lust och kreativitet till fotandet. Jag har också insett att det inte finns något annat jag heller skulle vilja jobba med än det här. Det gäller bara att våga satsa och det ska jag göra! Det går om man vill!
Nu måste jag börja packa för imorgon bär det av hem till Göteborg innan jag åker till Budapest på Onsdag. Det är fullt upp hela tiden med resor hit och dit. Men det är kul, as kul!
1 farmor berg:

skriven

Skönt att du är klar med ansökningarna så nu håller vi TUMMARNA ! kram farmor

2 alexandra

skriven

har en fotot tävling är du intresserad kika in här: http://randomabilder.blogg.se/2011/march/manadens-bild-mars.html#comment