Julia

Efter två timmars redigering blev jag så förvirrad av alla lager och torr i ögon att jag bestämde mig för att sluta. I vanliga fall brukar jag inte lägga mer än en kvart på varje bild men eftersom bilderna ska hamna i portpolion vill jag vara extra noggrann nu.
modell: Julia Hård
make up: Jessica Ekström
assistent: Olivia Burducea
foto: Helena Berg
Kategori:
1 frida söderquist:

skriven

sv; tack :D vilka fina bilder du har!

3 Maja - FOTO - fotogeniquee:

skriven

Åh herregud vad underbar bild!

5 linn:

skriven

grymt fin bild!

7 fgff:

skriven

nicee!

9 Ksenia Jernbom:

skriven

grymt fin blogg du har!

följa varandra via bloglovin'? :)



1000 kyssar!

11 Hanna:

skriven

modellen! gosh så vacker.

2 nelly

skriven

sv: ja verkligen!

jaså.. men dom kanske var så billiga eftersom det var storlek 35 & att det är en barnstorlek :D

4 EMMA - en massa smarrigt

skriven

Åh, vilka fina bilder du tar tjejen! =)

6 fotograf ottilia lindell

skriven

Woooow! Denna här bilden är fantastisk! Riktigt bra teamwork!



Svar. Ja, det ska verkligen bli kul! Det är ju ett stort event, så jag ser framemot det. Seminariumet ska bli oerhört intressant, massa bra föreläsare. :)

8 Linnea

skriven

SV: Jadå, det var jätteskön! :D

Måste bara fråga.. Råkar du gå på Munkebäck eller NTI i Göteborg? :)))

10 Sofia- Fotoblogg

skriven

Mycket fina platser du hittar att fota på! Snygga bilder dessutom! ;D