Cosina compact 35E

Är fortfarande kvar i studion men vi ska snart gå upp till skogis och kola på tv och äta lite kvällsmat. Fotograferingen gick inte alls som jag hade tänkt mig och resultatet blev något helt annat. Men jag ska göra ett nytt försök i morgon. I morgon ska jag även fota Emily ute i snön.
Kategori:
1 Amelia:

skriven

Tycker bilden är jättecool! ;) Duktig du är! (:

3 TIDSTJUVEN:

skriven

Åååh, det där blev ju jättesnyggt! :D Så fint med stjärnorna och det romantiska ljuset i bilden.

5 Celine - hobbyfotograf:

skriven

Fin bild & Fin blogg :)

7 Blogg.se:

skriven

Hej!



jag jobbar som redaktör på blogg.se och tycker att din blogg är riktigt snygg. Hittade ingen mailadress, men du får gärna höra av dig till mig så snart som möjligt:) Hälsningar Karin

9 Emma:

skriven

Härlig bild :}.

2 fotograf ottilia lindell

skriven

Åhhh, älskar bakgrunden! Och stjärnorna på kameran och vid. Alltså. FANTASTISKT!



Svar. Ja, kan man bara sälja in sig själv och lägga upp det på rätt sätt så är ingenting omöjligt.



Fränt med buddistisk trädgård, bra tänkt som fotoplats! :)

4 Veronica

skriven

Fränt !

6 Fotograf Laila Villebeck

skriven

Spännande! :)

8 KAMILLA - Foto

skriven

Smart med stjärnorna, var nästan det som gjorde hela bilden. Snyggt!



sv: Åh, vad roligt.

Förstår att du längtar :-)