Budapest om 6 dagar

Om sex dagar ska jag göra någonting jag inte gjort på tio år, flyga flygplan! Klockan tio på Onsdag förmidag lyfter jag och Brankis från svensk mark och landra två timmar senare i Ungern, Budapest. Så himla spännande och jag börjar få resfeber. De senaste veckorna har varit så full späckat med annat att jag knapp har hunnit tänka eller fixa någoting inför resan. Som tur är har jag Brankis som har fixat nästan allting med flyg och Boende, utan henne hade jag varit körd!
Idag bokades boendet och vi ska bo ett asfräck hotell, hotell "casadelamusica". Man hör ju bara på namnet att det är världens bästa hotell. Att det dessutom är målat i flera olika färger gör det inte sämre precis. Jag tror vi kommer trivas som sjutton där i elva dagar. Enligt Smhi ska det vara +18 grader nästa vecka. Det blir bara bättre och bättre! Nu ska det skrivas packningslista! Vinterjackan stannar hemma!


Kategori:
1 Maja - FOTO - fotogeniquee:

skriven

Ååh vad härligt. Hoppas du hinner ta massor med bilder som du kan visa här sen. Älskar din blogg och har följt den rätt länge nu. Dina foton (speciellt dina porträttfoton) är så inspirerande!



Jag vet inte ifall du tycker om sån här reklam eller inte men det skulle vara jätteroligt ifall du ville vara med i vår fototävling där man kan vinna valfritt close-up filter.

Ifall du vill vara med kan du klicka här: http://fotogeniquee.blogg.se/2011/march/fototavling-vinn-valfri-macro-lins-och-en-bi.html#comment



Och ifall du bara ser det här som jobbig reklam så är jag väldigt ledsen och ber så mycket som ursäkt.

2 farmor berg

skriven

Hoppas resan blir bra hotellet är ju färgglatt i allafall kram vi ses farmor