Att välja bilder

Printar, redigerar och är förvirrad. Det är så sjukt svårt att välja ut bilder att skicka iväg till Gamleby. I förra veckan pratade jag med min ena lärare Bengt och idag med min andra lärare Carl-Robert om bilderna. Det som gör hela grjen förvirrande är att dom är så olika och säger helt olika grejer om mina bilder vilket gör det ännu svårare att välja.
Jag måste bli klar i veckan för om nio dagar åker jag och Brankis till Budapest på Reportageresa och innan dess måste jag ha tagit den nya säng bilden och ett bra självporträtt. Mycket att göra.
1 Malin:

skriven

sv: jaha vad tråkigt! :( Hmm.. Men Rasmus svarar oftast ganska fort :) tror inte det är några problemos liksom :)



haha ja... det är inte lika ångestladdat längre antar jag!

3 Fanny:

skriven

gå på magkänslan och ta dem du är mest stolt över! lycka till!

2 Linn

skriven

Du har fina foton du men jag förstår vad du menar med förvirrande. Alla har olika smak och det är ju svårt att veta vad de i gamelby gillar. Lycka till! :D

4 Linn

skriven

Ja, haha precis, man får köra på den. :) Nej, jag kommer inte att söka dit men jag täntke göra det för 3 år sedan, men då hade jag redan pluggat foto i ett år och tillslut så beslöt jag mig för att gå en annan väg. Men jag önskar dig lycka till! :D