Håkan Hellström 4/6 2011

Jag, Branka och 20 000 till såg Håkan Hellström igår på slottskogsvallen. Insläppet var klockan 18.00 och vi var där ungefär en timme innan men lyckades ta oss längst fram i alla fall. Klockan 20.00 skulle håkan stå på scenen men var 45 minuter sen. Vi stog alltså och väntade i tre timmar i stekande sol på att konserten skulle börja. Det var svettigt, trångt, jobbigt att andas men värt varenda sekund. När Håkan väl klev på scenen var det fest i två timmar och en kvart. Precis som jag hade förväntat mig, helt fantastiskt!
(Lånade Elins G12:a, dum som jag är plåtade jag jpg hela kvällen)




Kategori:
1 Pablo Nutti:

skriven

Härliga bilder :)

3 Lena:

skriven

Härliga bilder, jag hade tänkt se honom på Gröna Lund när han är där, man blir ju bra sugen att se honom på direkten nu när man ser dina bilder!

5 Ida we:

skriven

Grymma bilder!! Så underbart med sommar och live musik :)

7 Maja - FOTO - fotogeniquee:

skriven

Håkan Hellström är bäst, speciellt live. Har varit på två konserter med honom och jag vet att jag själv tycker att tjejerna som man ser på tv som gråter på konserter är lite överdrivna så kan man ju inte låta bli att fälla någon lyckotår när man väl är där, för allt är så överväldigande, lyckan, trängseln, publiken, känslan att få skrika sig hes utan att någon bryr sig, hur man under en sekund får hålla Håkans hand under konserten - det är helt fantastiskt.

2 Robin

skriven

Det måste ha varit en blast att se honom live på plats ^^ ha en great dag!

4 m y y s a n ♥

skriven

åh dendär mannen är underbar!

såg han live här i halmstad för några veckor sedan bara! awesome ♥

6 Linnéa

skriven

Nä vad fusk! Måste vänta tills November för att få se honom!



Han är så underbar! =)

8 M I K A E L A

skriven

härliga bilder!