Hej 2011

Det snöar alldeles för mycket ute. Det är inte kul. Speciellt inte när man ska köra in till stan. Göteborg + snö = kaos. Dom bygger om massor också, det är inte heller kul för då kanske man kör vilse.
Igår använde jag min kamera för första gången på hela lovet. Det var kul. Men eftersom jag inte har min dator har jag inte kunnat kolla på bilderna. Jag köpte ett nytt minneskort på media markt i förrgår men det har försvunnit. 500 kr kostade det mig. Men om jag städar mitt rum kanske jag hittar det, hoppas jag.
På söndag åker jag tillbaka till Viebäck. Hur bra är inte de? Att äntligen börja göra saker igen och inte sega bort dagarna. Och få träffa alla fina klassisar igen!
Nu ska jag försöka ta mig in i en bil begravd i snö.
1 farmor:

skriven

Dedär med att städa är väl inte dumt du kanske hittar mycket fint! God fortsättning på nya året ringde för att önska Gott Nytt År men kom inte fram. Hoppas du kör försiktigt Kram från Farmor

2 Anonym

skriven

Dedär med att städa är väl inte dumt du kanske hittar mycket fint! God fortsättning på nya året ringde för att önska Gott Nytt År men kom inte fram. Hoppas du kör försiktigt Kram från Farmor