24 februari

Vi började dagen med att besöka ett vietnamesiskt tempel för att fråga om jag fick fota i deras trädgård på måndag. Det är en asfräck trädgård med en guldigmur runt och massor av fräcka grejor i. Munkarna verkade bli glada och sa att jag fick fota där så det kommer nog bli asnajs. Sedan åkte vi iväg till jutan och kollade på bmxskola (Olivia var med och hon har tjatat hela dagen om hur asbra hon var! jag kanske kan hålla med lite.) Efter det bar det av till Ikea och jag åt köttbullar för 16 kr, billigt och bra.
Nu har vi precis fikat med vanlijbullar och te.

bild från förra veckan.

1 idalunder/Ellen Relander:

skriven

Hej!



Tack så mycket! Ja jag skulle själv ha gjort så att jag valde en genre inom foto, tex reportage, och fotade massor med sånt! Fota flera reportage och fråga folk vad du kan göra bättre till nästa reportage och så söker du med de bilderna liksom. Ta massa nya bilder som du kan söka med som du är asnöjd med, be folk om kritik och om de kan hjälpa dig välja bilder så du kan kill your darlings liksom. Fråga om du undrar nåt mer! Lycka till!

3 Claudia:

skriven

Snyggt, jag betalade under hundralappen. Ska göra ett inlägg när jag fotat kameran sen !:)

2 idalunder/Ellen Relander

skriven

Oj nu skrev jag visst min andra blogg, Ellen Relander är jag alltså, samma person som idalunder haha.

4 frida - fotoblogg

skriven

gud vad härligt ljus på den här bilden!