Mitt år 2011; Januari

Den första januari 2011 vaknade jag upp i Sofias källare efter en natt med fyrverkerier, isiga gator, höga klackar och allt sånt. Jag stannade hemma några dagar och gick bland annt på mjörn med pappa och Annika innan jag åkte tillbaka till viebäck för att börja vårterminen. Väl tillbaka på vie blev det internatfest och sånt fint. Skolan började och vi skulle ha bestämt oss för vilket spår vi skulle välja. Mycket ångest när saker och ting inte belv som man hade tänkt sig med olika projekt. En helg bestämde sig Tony och jag för att ha mini festival och lagade langos som blev hur lyckat som helst! Det var massa minusgrader ute hela tiden och snö! Vi gick på vinterpromenader och en dag till ögat för att gå på isen. Jag, Brankis och Lela bokade också en resa till Budapest.