waves






Kategori:
1 ▲ Olivia Ljungberg:

skriven

oj, tack så mycket! vad glad jag blev! kram

3 Kusin-vitamin:

skriven

Jävligt snygga bilder! Gillar den med den lilla vågen BÄST! :D

5 becca:

skriven

svar: hehe aa :)



Gillar verkligen skärpedjupet i tredje bilden uppifrån

7 Malin:

skriven

Himla fina bilder!!:)



Sv; Tack:)

9 Ida [iesfoto.blogg.se]:

skriven

Svar: Beställde det från fyndiq.se :D

11 Matilda Danielsson:

skriven

Häftiga foton med vattnet sådär! :)

Svar: Tack så mycket!

13 L.I.N.N.E.A ♥ Photography:

skriven

Allt bra idag?:D



KRAM

15 byrianne [foto & mode]:

skriven

Fin blogg !

17 Anonym:

skriven

Hej hej. Vill du också få chansen att synas framför mina 600 - 1200 läsare?

Va med på DAGENS BLOGG HOS MIG!

Direktlänk till DAGENS BLOGG:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/utkast-aug-12-2011.html#comment

19 Wilma Orr:

skriven

Fin blogg!



SV: Visst är det!

21 JENNY VENNBERG PICTURES:

skriven

Härliga bilder !

23 malinhe:

skriven

SV: åh, tack fina du! :-) kul att du gillart

25 sara:

skriven

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

27 christoffer:

skriven

åh, tack så jättemycket.

så glad jag blir!

29 e l i a s p h o t o:

skriven

sv: haha ja :)

31 eliasphoto:

skriven

så härliga bilder!

33 Pablo Nutti:

skriven

Åh vad mysiga foton!

2 Julia

skriven

sv: Tack så mycket! :D

4 Fanny

skriven

Härliga bilder! Påminner mig lite om när jag var i Frankrike, det var hur mycket och höga vågor som helst (:

6 N

skriven

Najsig bloggen blev :)

8 Sandra

skriven

Snygga bilder... :D Blev sjukt sugen att åka ut till havet nu:)

10 johanna

skriven

å vilka härliga bilder!

12 Malin www.mwphotos.se

skriven

svar: Åh, tack så mycket vad roligt att du tycker det! :)



Mycket fina bilder måste jag säga!

14 Erika

skriven

Väldigt fina bilder! :)



Hur länge har du haft ditt foto-intresse?

16 PHOTOSHOES

skriven

riktigt fina bilder! :)

18 Linnea

skriven

Åh, riktigt fina bilder!

20 Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

skriven

svar: du får ta dig i kragen och bara bestämma dig för att framkalla :)

22 Amanda

skriven

Sv; Åh tack visst är han! ^^,

grymt fina bilder på vattnet!

24 Anneli

skriven

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

26 A L M A S F O T O ♥

skriven

otroligt fina bilder!

sv: tack så jättemycket! :)

28 Nicolinafoto

skriven

Sv; Det var jättemysigt, lovar dig!

30 Annie-Smilinggirls! ッ

skriven

härliga bilder :D

32 emsie

skriven

sv: joo, lite jobbigt nog, men nog ska det gå bra! :)



jättehärliga bilder!

34 josefin

skriven

gillar dina bilder! havet är så fint!