Looptroop rockers

I år är kravallstaketet mycket närmare scenen än vad den har varit tidigare år vilket gör att det inte är så lätt att få med någon i helbild och det tycker jag är synd. Ska försöka och tänka på det ikväll när eldkvarn spelar så det inte blir lika många närbilder.
Alla bilder är tagna av mig med min 400d + tamron AF 70-300/4,0-5,6





Kategori:
1 Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

skriven

Hej!



Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics (kommer ikväll kl 20:00) och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

3 Felicia Fredriksdotter:

skriven

svar: HEHE, det gör mig glad i alla fall :)



Fin blogg och superfina bilder :) Looptroop är verkligen jättegrymma!

5 L.I.N.N.E.A ♥ Photography:

skriven

Nu finns vinnarna av dagens blogg uppe på bloggen, Anmäl dig igen redan nu om inte du vann!:D Fast du som vann får såklart också anmäla sig igen!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!!!!!!

7 Malin - Foto och musik:

skriven

Fin bilder :)

2 TILLA

skriven

sv; Okej tack för tipset, ska tänka på det! :)

4 ellensjo

skriven

superbra bilder!

6 Amanda♥

skriven

Fin blogg!

gillar dina bilder skarpt :)

8 IDA ϟ MUSIK & FOTO

skriven

Underbara bilder!

:)