Första dagen

Första dagen är avklarade och jag är ganska nöjd. Trots att min 400D är gammal och trött och mitt 70-300 inte är lika ljusstarkt som jag skulle vilja att det ska vara så har det gått bra ändå. Looptroop var bra och kul att fota då dom röde sig mycket på scenen.
Blir så taggad av att fota konserter och längtar tills i  morgon och så väntas Eldkvarn och Sahara hotnight!
Det kommer fler bilder när det inte är mitt i natten.

Kategori:
1 Rebeckham:

skriven

sahara hotnights är bra :)

3 L.I.N.N.E.A ♥ Photography:

skriven

Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D Fast du som vann får såklart anmäla sig igen!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 J O H A N N A

skriven

Vad roligt det måste vara att fota konserter! Skulle också vilja testa det nån gång :)