aj äm back

Jag ska försöka börja blogga igen! Har fixat en ny design men vet inte än om det är såhär jag vill ha det.
Annars så händer det inte så mycket längtar till nästa vecka då jag har massor på gång. På måndag ska jag assa Håkan igen (fotografen jag hade praktik hos i höstas) sen på tisdag börjar kulturkalaset och jag fick igår mail om att jag även i år har press ackreditering. Jag kommer alltså ha fullt upp att plåta konserter från tisdag till söndag nästa vecka, artister som kommer är bland annat looptrop, eldkvarn, miss li ochdaniel adms- ray. Förmodligen ska jag också hinna med jobb på The studio.

Jag är ett setg närmare en 5D mark II då jag kanske äntligen har fått sålt min moppe. Men hon jag ska sälja den till kan ite komma och kolla på den förens nästa vecka vilket suger lite då jag vill kunna fota med den på kulturkalaset.

Nu är det minder än en månad kvar till skolstar och jag är väldigt taggad har fixat allt med csn och beställt en macbook så nu är det bara att vänta.

Bilder blir det fullt av nästa vecka!