Konsertfotografering

På onsdag ska jag äntligen få plåta en konsert igen, sist var i somras på kulturkalaset och det är alldeles för längesen. Jag ska fota Miss Li på brewhouse som en "test-konsert" för festivalphoto. Om det går bra ska jag börja fota konserter för dom vilket är hur kul som helst. Så håll tummarna för mig på onsdag om det går vägen blir det även Håkan Hellström och Sick of it all nästa vecka.

fotograf: Helena Berg (gamal bild och gamal redigering)

Kategori:
1 Malin:

skriven

sv: åh vad kul! jag tänkte ju leta upp dig och fråga faktiskt. Men jag tror det kommer gå bra! Du tar ju bra bilder - mycket bättre än många festivalphotos-fotografers kvalité, så det är ju bara uppladdningen som ska till.. :)

Kul att du ska få fota Håkan! Känns som om det är lättare att få konserterna man vill åt i gbg. För här i sthlm är jag tydligen alltid sent ute :( är typ reserv nr 4 eller 5 till foo fighters liksom. Suger! haha.



Du får fråga Rasmus sen om du får vara bildredaktör.. för det behövs en till. Enligt mig :)