Låååångfredagen

Min kortläsare är sönder och med 1D tar det typ 2 timmar att lägga in ett fullt minneskort på datorn. Därför tänker jag vänta till jag kommer till Vie med att lägga in bilder.
Men jag kan berätta en annan grej. Min pappa sågade sig i benet med motorsågen förut när han tog ner träd på grannens tomt. Han fick åka till sjukhuset och sy. Nu vill han att jag ska gå och lämna hela byxor till honom så han kan fortsätta att såga eftersom att det blev hål i dom gamla...
Annars händer det inte så mycket här.
1 Fotograf Jeanette Lindvall:

skriven

sv: Tack så jättemycket :)

Ha det fint

2 Julia

skriven

Nu kör jag igång dagens blogg :)

Vill du ha chansen att bli en av de som blir dagens blogg?

gå in på den här länken http://juliiialarsson.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment :D