Grankulla tre

Jag sitter i mitt fina rum högst upp i slottet och dricker te ur min nya favorit mugg från London som jag har fått av Olivia. Det suger ganska så asmycket att jag bara har en månad kvar här. Viebäck är himlans bra på våren!! Att flytta hem igen känns inte alls kul.
Idag har det redigerats bilder hela dagen (eller a typ) och väntats på brev. Vi som sökt vidare är ganska nerviga när posten kommer, får man brev har man gått vidare till inntervjuv förhoppningsvis. Jag och Paulina har åkt lite båt på ögat också. Vi tog en paus från datorerna och gick ut i det fina vädret för att ro lite. Pollan var bäst på att ro!
I eftermidags hjälpe Olivia mig att tvätta och rensa ur min garderob. Det jag inte ville ha längre tog vi vara på och klippte nya plagg av. Miljö vänligt och bra!
Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska se den nya Harry P filmen eller fortsätta på säsong två av Oc. Ett väldigt bra problem faktiskt, för vad jag än väljer kommer jag somna till något jag tycker om.
natti