Du-tu-ru-tu-ru. Du-tu-ru-tu-ru. Wo-oh!














Jag lyssnar på Håkan och saknar mina galna kvinnor i västra götaland.
Jag skulle inte ha något emot att:
sitta hemma hos Lela med Brankis och Cissi.
klä ut mig i Lelas kläder och skratta tills jag får ont i magen.
prata om sådant som bara vi kan prata om.
dricka massa kaffe och stanna uppe hela natten för att se soluppgången.
spela in knäppa videosnuttar .
ha picknick vid mjörn med våra picknick muggar
dansa bara för att vi har något annat att göra.
spela monopol och låta lela vinna så att hon inte blir så sur.
ligga på en madrass på ett golv och undra varför man ibland har frukt i sallad.
ha musiklekar med gammla 90 tals hits.
göra chokladbollar med oboy istället för kakao.


1 Anonym:

skriven

<3 glider vi isär, så har vi i alla fall alla minnen kvar

3 A:

skriven

branka!! säg inte så, vi kommer hålla ihop förevigt. skanar er<333

2 C

skriven

<3<3<3<3<3<3