Jag vill ha en praktikplats

Jag har förmodligen en praktikplats! Hoppas, för jag vill verkligen inte stanna kvar här i 4 veckor. Fotografen heter Lena Öritsland, hon är frilandsfotograf i Göteborg där hon även har en studio. Hon lät positiv men skulle fundera på saken och ville att jag skulle skicka bilder till henne.

På onsdag åker vi i fotoklassen till Malmö och övernattar i K ö p e n h a m n. Det blir besök på sydsvenskan i Malmö och Politiken i Köpenhamn. Vi ska även hinna med streetfotografering i Köpenhamn, mycket spännande och kul! På torsdagen tar jag tåget direkt hem till Göteborg från Köpenhamn.

På söndag ska jag fota mitt första bröllop. Det ska bli jätte kul och jag är taggad för att göra det så bra som möjligt. Jag har förberett och lånat en kamera från skolan, en 5D! För att få lite extra inspiration har jag kollat runt på Emelie Ohlssons blogg.


 

Kategori: